وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور 3G

یکی از هوشمندترین دوربین های مداربسته بی سیم که جدیدا بازار دوربین های پوششی را داغ کرده است لامپ دوربین دار سیم کارتی است که با نام های دوربین لامپی بیسیم ، دوربین لامپی وایرلس ، دوربین لامپی وای فای دار و یا لامپ هوشمند مجهز به دوربین تحت شبکه HD بیسیم شناخته می شود.

ما در اینجا قصد داریم تا در کنار هم، به بررسی دوربین های شکل لامپ بپردازیم و طریقه ی نصب دوربین لامپی ارزان به همراه مشخصات فنی آن را آموزش دهیم.

با توجه به نصب بسیار آسان این دوربین های مداربسته فروش دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور 3G اچ دی 1080P به صورت اینترنتی صورت می گیرد و نیازی به نصاب حرفه ای برای نصب این تجهیزات وجود ندارد.

 

خرید اینترنتی لامپ دوربین دار سیم کارتی 3G

 

پیشنهاد می کنیم از انرژی خورشیدی و همچنین دوربین مداربسته خورشیدی نیز دیدن فرمایید.

درباره لامپ دوربین دار سیم کارتی

یکی از جدیدترین دوربین مداربسته های موجود در بازار لامپ دوربین دار سیم کارتی هوشمند است که خرید این نوع دوربین ها به دلیل سهولت در استفاده و همچنین با امکانات جالب و پیشرفته ای که این لامپ دارا می باشد بسیار رواج پیدا کرده است.

جدیدترین نوع دوربین مدار بسته در بازار دوربین لامپی سیم کارتی است، که با خرید این دوربین دیگر نیازی به تهیه مودم نیست و خود این لامپ دوربین دار ، به نوعی مودم سیم کارتی به حساب می آید. و تنها با قرار دادن سیم کارت درون این دوربین مداربسته می توانید تصاویر را به صورت زنده و یا ضبط شده از هر نقطه ای از جهان بر روی موبایل یا لپ تاپ خود دریافت کنید.

یکی مزیت های این دوربین سیم کارتی قابلیت استفاده به عنوان مودم سیم کارتی 3G است که این امکان را به کاربر می دهد تا اینترنت پر سرعت را برای سایر دستگاه ها مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و یا دوربین های دیگر را از طریق درگاه وای فای به اشتراک بگذارد.

از لحاظ ظاهری، دوربین های طرح لامپ دقیقا همانند لامپ های LED جدید می باشد. اندازه ی این لامپ دوربین دار هم حدودا اندازه ی لامپ های رشته ای 200 وات و پر مصرف قدیمی است.

همان طور که شکل ظاهری لامپ دوربین دار سیم کارتی دقیقا مثل لامپ ال ای دی است، نصب این نوع دوربین هم همانند لامپ های معمولی است و بدون نیاز به هیچ مهارت فنی، می توان آنها را به سرپیچ متصل کرد از آن استفاده نمود.

 

 

قیمت لامپ دوربین دار سیم کارتی 3G

درباره لامپ دوربین دار

تصویری که دوربین مدار بسته لامپی ارئه می دهد به صورت پاناروما است و مشابه دوربین های مداربسته فیش آی، توان فیلم برداری با زاویه دید گسترده 360 درجه را دارد. به همین خاطر است که لامپ‌های دوربین دار سیم کارتی با نام دوربین لامپی 360 درجه هم شناخته می شود.

به دلیل این که اکثر این دوربین ها از از اپلیکیشن موبایل V380 برای انتقال تصویر بر روی موبایل استفاده می کنند، به آنها دوربین لامپی سیمکارتی V380 هم گفته می شود.

این دوربین از زاویه دید بسیار مناسبی هم بر خوردار است و تنها با یک عدد از این لامپ ها می توان تقریبا فضایی تا حدود 80 متر مربع را به طور کامل پوشش داد.

لنز دوربین های لامپی از نوع چشم ماهی (Fish Eye) می باشد، و از طریق نرم افزاری که پیش تر به آن اشاره کردیم می توان در چهار جهت مختلف به طور هم زمان تصویر گرفت که هر یک از تصاویر به صورت مجزا است.

که در واقع این دوربین به اندازه ی ۴ دوربین مداربسته محیطی بازدهی دارد.

همان طور که اطلاع دارید برای نظارت محسوس و نا محسوس مکان های مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی و… قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک، مزیت بزرگی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

همچنین این لامپ مجهز به میکروفون و اسپیکر بسیار قوی جهت بر قرار کردن تماس به صورت دوطرف هم از هر نقطه از جهان می باشد.

 

لامپ دوربین دار سیم کارتی 3G ارزان

نکته مهم در مورد این محصول

این دوربین مخفی قابلیت ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را هم دارا می باشد که می توانید فیلم های ضبط شده توسط این لامپ دوربیندار را تا 10 روز مشاهده کرد و با کمک Overwrite فیلم ها و تصاویر را پس از پر شدن کارت حافظه از اولین روز جایگزین می کند.

همچنین امکان ذخیره سازی تصاویر بر روی فضای ابری Cloud را هم وجود دارد که امنیت این دستگاه را بسیار بالا می برد.

دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور مجهز به سنسور تشخیص حرکت با حساسیت بسیار بالا می باشد که امکان ضبط فقط در صورت حرکت جلوی لنز دوربین و یا ارسال پیام هشدار به گوشی موبایل شما را خواهد داشت.

یکی از پر تکرارترین سوالاتی که شما عزیزان از ما در مورد این لامپ پرسیده بودید امکان نور دهی دستگاه و استفاده از آن به عنوان یک لامپ معمولی بود.

که در این جا باید به این نکته اشاره کنیم که این لامپ دوربین دار سیم کارتی دقیقا مثل یک لامپ LED معمولی می باشد که هم قابلیت روشن سازی فضا را دارد و هم امکاناتی که تا کنون برایتان شرح دادیم.

همچنین امکان روشن و خاموش کردن لامپ از طریق نرم افزار هم وجود دارد که شما می توانید لامپ را با گوشی موبایل خود کنترل کنید و یا بر روی حالت اتوماتیک یا دستی برنامه ریزی کنید.

اگر به دنبال این هستید که فضایی را به صورت محسوس و یا نامحسوس مورد حفاظت و نظارت قرار دهید بی شک دوربین مدار بسته سیم کارتی طرح لامپ یکی از مقرون به صرفه ترین و فوق العاده ترین گزینه ها موجود در پیش روی شما است. با خرید این دوربین مدار بسته سیم کارتی علاوه بر این که 4 تصویر در 4 جهت مختلف را دریافت می کنید شما صاحب یک مودم پر سرعت نامحسوس هم می شوید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد