وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور 4G

دوربین لامپی سیم کارتی که از آن با نام های دوربین لامپی بیسیم و دوربین لامپی وایرلس و دوربین لامپی وای فای دار و همچنین لامپ هوشمند مجهز به دوربین تحت شبکه HD بیسیم نیز یاد می شود.

این دوربین جزو نسل جدید دوربین های مداربسته بی سیم می‌باشند که بدون نیاز به هیچگونه کابل کشی، برق مورد نیاز خود را از سرپیچ لامپ موجود در اماکن تهیه می کنند.

در این بخش به معرفی انواع دوربین های شکل لامپ و آموزش نصب دوربین لامپی ارزان به همراه ارائه مشخصات فنی می پردازیم.

فروش دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور 4G اچ دی 1080P جزو دوربین های پوششی می باشد و با توجه به نصب خیلی ساده این نوع از دوربین مداربسته ، به صورت اینترنتی صورت می پذیرد و نیاز به نصاب برای استفاده از این نوع تجهیزات وجود ندارد.

 

دوربین لامپی ارزان اگر به دنبال خرید دوربین لامپی ارزان هستید لینک زیر رادنبال کنید. توجه : این لامپ روشنایی ندارد فقط به عنوان دوربین مداربسته قابل استفاده می باشد. دوربین لامپی ارزان قیمت

 

پیشنهاد می کنیم از انرژی خورشیدی و همچنین دوربین مداربسته خورشیدی نیز دیدن فرمایید.

درباره دوربین لامپی سیم کارتی

دوربین لامپی سیم کارتی هوشمند از جدیدترین تکنولوژی های دوربین مداربسته ارائه شده در بازار می‌باشد. خرید این دوربین ها به دلیل سادگی استفاده و امکانات جالب و پیشرفته بسیار رایج شده است.

دوربین لامپی سیم کارتی ، جدید ترین نوع دوربین ها به شمار می آید چرا که با خرید این دوربین از تهیه مودم نیز بی نیاز خواهید شد زیرا خود دوربین به نوعی مودم سیم کارتی عمل کرده و تنها با قرار دادن یک عدد سیم کارت درون این دوربین مداربسته میتوانید تصاویر را به صورت زنده یا ضبط شده از هر نقطه از جهان دریافت نمایید .

یکی دیگر از مزایای خرید این دوربین مداربسته سیم کارتی قابلیت استفاده به عنوان یک مودم سیم کارتی 4G می باشد به طوری که امکان اشتراک گذاری اینترنت پر سرعت برای سایر دستگاه ها مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و یا دوربین های دیگر از طریق وای فای وجود خواهد داشت.

دوربین های طرح لامپ از ظاهری کاملا شبیه با لامپ های LED جدید برخوردار هستند. اندازه ی این دوربین ها مانند لامپ های رشته ای 200 وات پر مصرف قدیمی است ولی از طراحی ظاهری شبیه لامپ های ال ای دی جدید برخوردار می‌باشند.

دوربین لامپی سیمکارتی شکل لامپ ال ای دی است و بدون نیاز به سیم کشی جدید برق می‌توان این دوربین‌ها را به سرپیچی که در مکان مورد نظر موجود است متصل نموده و از آنها استفاده نمود.

دوربین

درباره لامپ دوربین دار

تصویر دوربین مداربسته لامپی سیم کارتی به صورت پاناروما می‌باشد، و مشابه دوربین فیش آی قادر به فیلم برداری با زاویه دید بسیار گسترده ۳۶۰ درجه است، از این رو از لامپ‌های دوربین دار سیم کارتی با نام دوربین لامپی 360 درجه هم یاد می‌شود.

برخی از انواع این دوربین‌ها از اپلیکیشن موبایل V380 جهت انتقال تصویر بر روی موبایل استفاده می‌کنند، از این رو به آنها دوربین لامپی سیمکارتی V380 هم گفته می‌شود.

با تنها یک عدد از این دوربین می توان یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد.

لنز دوربین های لامپی از نوع چشم ماهی (Fish Eye) می باشد. و به گونه ایی است که از طریق نرم افزار مربوطه می توان از یک دوربین در چهار جهت مختلف به طور همزمان تصویر برداری نمود به طوی که هر یک از تصاویر مجزا و مانند یک دوربین به صورت جداگانه تصویر برداری می کند.

در واقع یک دوربین به اندازه ی ۴ دوربین مداربسته محیطی مورد استفاده قرار می گیرد.

قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینه‌ای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی می‌باشد.

این لامپ دوربین دار سیم کارتی مجهز به میکروفون بسیار قوی و اسپیکر جهت برقراری ارتباط به صورت دو طرفه از هر نقطه جهان مییاشد.

 

دوربین لامپی

نکته مهم در مورد این محصول

همچنین این دوربین مخفی امکان ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و به مدت زمان ۱۰ روز وجود خواهد داشت که در صورت تنظیمات امکان Overwrite یا ضبط مجدد از اولین فایل ذخیره شده نیز وجود دارد.

علاوه بر آن در صورت لزوم امکان ذخیره تصاویر بر روی فضای ابری Cloud نیز مهیاست.

دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور مجهز به سنسور تشخیص حرکت با حساسیت بسیار عالی می باشد که امکان ضبط فقط در صورت وقوع تحرکات در جلوی لنز دوربین و یا ارسال پیام هشدار به گوشی شما را خواهد داشت.

یکی از سوالات پر تکرار در مورد دوربین مداربسته های لامپی امکان نور دهی و استفاده به عنوان لامپ  می باشد.

لامپ این دوربین ها از طریق نرم افزار مربوطه قابل روشن یا خاموش نمودن به صورت اتومات یا دستی و یا با تنظیم برنامه زمانی خواهد بود.

بدون شک دوربین مدار بسته سیم کارتی طرح لامپ یک انتخاب فوق العاده  و مقرون به صرفه از هر جهت خواهد بود و شما با خرید یک دوربین مداربسته سیم کارتی علاوه بر این که ۴ تصویر همزمان در ۴ جهت مختلف را می توانید مشاهده نمایید یک مودم پر سرعت نامحسوس نیز تهیه نموده اید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد