وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

دوربین مداربسته فلتی سیم کارت خور کوچک و مخفی مدل S08

در مورد دوربین مداربسته فلتی سیم کارت خور کوچک و مخفی می توان این گونه بیان کرد که؛ پس از معرفی نسل نوین دوربین های مداربسته (دوربین مداربسته تحت شبکه) و پس از آن عرضه دوربین های مداربسته وایرلس یا بی سیم ( مجهز به وای فای)  امروزه شاهد عرضه دوربین های مداربسته سیمکارتی 3G و 4G در بازار هستیم.

این دوربین ها از لحاظ فنی بسیار مشابه دوربین های بی سیم وای فای تحت شبکه (IP Wireless Camera) می باشند با این تفاوت که علاوه بر پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم (WiFi) امکان استفاده مستقیم از اینترنت 3G یا 4G از طریق سیم کارتی که درون خودشان قرار می گیرد را خواهند داشت .

در برخی از مدل ها حتی می توان از این دوربین ها به عنوان یک مودم سیم کارتی نیز استفاده نمود.

 

این مدل از دوربین های مداربسته از خیلی جهات مستقل عمل کرده و با خرید یک دوربین مخفی سیم کارتی نه تنها به جهت انتقال تصویر دوربین نیازی به تهیه هیچ گونه مودمی نخواهید داشت.

حتی می توانید از وای فای هات اسپات ایجاد شده توسط دوربین استفاده نموده و دیگر تجهیزات ارتباط بی سیم مانند تلفن همراه ، رایانه و یا حتی در صورت لزوم دوربین های دیگر موجود در محیط را به این نقطه اتصال مرتبط نموده تا از این طریق انها نیز بتوانند از این اینترنت پر سعت ایجاد شده استفاده نمایند.

البته در مورد دوربین مداربسته های فلتی سیم کارتی به جهت افزایش امنیت شبکه و کاهش ضریب امکان نفوذ ، محدوده ی در دسترس سیگنال وای فای بسیار کوچک در نظر گرفته شده ( تا شعاع ۵ متری) و در صورت نیاز به پوشش بیشتر شما میتوانید از WiFi Repeater  های موجود در بازار استفاده نمایید.

 

در صورتی که بخواهیم با ماهیت این دوربین از لحاظ فنی آشنا شویم می توانیم به زبان ساده تر بگوییم این دوربین مداربسته مخفی ترکیبی از یک دوربین فلتی وایرلس + یک مودم جیبی 4G  بسیار کوچک می باشد.

نکته دیگر این می باشد که این دوربین فلتی سیم کارتی از تمامی اپراتورهای سیم کارت داخل کشور پشتیبانی می کند، و شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی خود و میزان آنتن دهی منطقه، سیم کارت مناسب خود را تهیه و از دوربین استفاده نمایید.

توجه : توصیه می شود به جهت استفاده از اینترنت پر سرعت هر یک از اپراتور ها حتما بسته اینترنت 4G برای سیم کارت مربوطه تهیه گردد.

 

ویژگی ها و قابلیت های دوربین مداربسته فلتی سیمکارت خور کوچک و مخفی

در جدول زیر سعی نموده ایم تا ویژگی های کاربردی این دوربین را برای شما دسته بندی کنیم و هر مورد را بررسی کنیم.

1

مشخصات فیزیکی دوربین مداربسته فلتی

• لنز دوربین : 6 میلیمتر
• دهانه لنز : 2 میلیمتر
• برد اصلی : 60 × 20 ×12 میلیمتر
• طول کابل فلت : 120میلیمتر
• وزن دوربین : 60 گرم
• دارای لنز محیطی
2

دارای 2 روش اتصال متفاوت

  • روش اول اتصال وای فای: در این روش که معمولا به جهت اتصال درون شبکه ای در فواصل نزدیک انجام می شود کاربر پس از روشن نمودن دوربین از طریق امواج بیسیم منتشر شده از دوربین به آن متصل شده و امکان کنترل دوربین از طریق نرم افزار مربوطه در دسترس خواهد بود.در این حالت امکان اتصال مستقیم دوربین به تلفن همراه جهت فواصل کم و همچنین اتصال دوربین به مودم های دیگر جهت انتقال تصویر اینترنتی بدون محدودیت فاصله وجود خواهد داشت.
  • روش دوم اتصال اینترنتی: پس از قرار دادن سیم کارت درون شیار مربوطه و روشن نمودن دوربین S08 اینترنت 4G از طریق ماژول مربوطه دریافت و پس از آن تنها کاری که جهت مشاهده تصویر به صورت آنلاین از طریق اینترنت باید انجام گردد اسکن کردن QR Code روی بدنه ی دوربین از طریق نرم افزار مربوطه و پس از آن امکان مشاهده و دسترسی کامل به پنل کنترل دوربین از هر نقطه ی کره زمین میسر خواهد بود.
3

ذخیره سازی هوشمند

ساپورت کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت ۱۲۸  گیگابایت
اگه این دوربین را در حالت ضبط مداوم قرار دهیم در حدود ۱۵ روز و اگر در حالت موشن قرار گیرد تا حدود ۳۰ روز می تواند به طور مدام بر روی حافظه ۱۲۸ گیگابایتی صدا و تصویر را ضبط نماید البته این میزان به آیتم های دیگری مانند کیفت تنظیم شده ضبط نیز بستگی دارد.
همچنین این دوربین دارای قابلیتی به نام overwrite بوده که در صورت پر شدن کارت حافظه به صورت خودکار اطلاعات را جایگزین اطلاعات ابتدایی می نماید
یکی دیگر از قابلیت های مربوط به ضبط تصاویر در دوربین مخفی دکمه ایی امکان ضبط با تنظیم زمان مورد نظر می باشد، که در این حالت دوربین به صورت استند بای قرار گرفته و فقط در زمان تنظیم شده روشن می گردد و شروع به ضبط می نماید.
4

دارای میکروفون حرفه ای

 دوربین مداربسته فلتی سیم کارت خور کوچک و مخفی S08 داری میکروفون بسیار کوچک و اما حرفه ای خازنی می باشد که به طوری طراحی شده تا صدا های بزرگتر از 5db را تا شعاع ۱۵ متری به خوبی ضبط نماید.
5

کیفیت تصویر فوق العاده

  1. کیفیت عکس برداری: این دوربین از لحاظ کیفیت عکس جزء با کیفیت ترین دوربین های مداربسته و دوربین های مخفی شارژی می باشد و کیفت آن برابر با 10 مگاپیکسل می باشد.
  2. کیفیت فیلم برداری: کیفیت فیلمبرداری دوربین های تحت شبکه معمولا از دو جهت رزولیشن و تعداد فریم ها در ثانیه مورد بررسی قرار می گیرد که این دوربین فوق العاده از از تکلونوژی 4K بهرمند بوده و قادر است در هر ثانیه 30 فریم با رزولیشن  ۳۸۴۰*۲۱۶۰ را تصویر برداری نماید.
6

دارای قابلیت تشخیص حرکت

سنسور تشخیص حرکت این امکان را فراهم می سازد که دوربین به طور پیشفرض در حالت استند بای یا نیمه روشن قرار داسته باشد، و تنها در مواقعی که تحرکی در جلوی لنز دوربین اتفاق بیافتد دوربین فلتی روشن شده و شروع به ضبط می نماید که به آن ضبط در حالت Motion Detection می گوید.

همچنین با تنظیمات مربوط به آلارم می توانید از دوربین بخواهید که در صورت مشاهده حرکت علاوه بر ضبط صدا و تصویر محل، این تحرک را از طریق ارسال آلارم بر روی تلفن همراه شما اطلاع رسانی نماید.

7

ویژگی دید در شب

 دوربین مداربسته سیمکارت خور کوچک و مخفی S08 مجهز به ۶ ال ای دی مادون قرمز از نوع invisible یا نامرئی بوده که فضای جلوی لنز دوربین را تا ۱۰ متر در تاریکی مطلق تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین به دلیل نحوه اتصال ای ای دی های مادون قرمز دوربین فلتی سیمکارتی امکان جدا سازی و نصب مجدد این ال ای دی ها از دوربین به آسانی مهیا می باشد.

8

زاویه دید ایده آل

گستره دید این دوربین مخفی کوچک در حدود 85 درجه می باشد که معادل زاویه دید یک چشم انسان است، یعنی اگه یک چشم خود را بسته و تنها با یکی از چشم هایتان ببینید تقریبا می توانید به میزان زاویه دید این دوربین پی ببرید.

از جهت وسعت دید نیز همانند یک چشم عمل می کند اگر جسمی در فاصله نزیکتر نسبت به دوربین قرار گیرد قطعا جزئیات تصویر بیشتری را می توانید مشاهده نمایید و هرچه آن جسم دور تر باشد تصویر به صورت کلی تر قابل روییت است و از جزئیات کاسته خواهد شد.

9

باتری قدرتمند

این دوربین فلتی سیمکارت خور کوچک دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر از جنس لیتیوم پلیمر بوده که امکان روشن نگه داشتن دوربین فلتی را به مدت بیش از ۵ ساعت در حالت کار مداوم را مهیا می سازد.

از این رو جهت افزایش مدت زمان شارژ دهی دوربین مخفی S06 امکان افزایش تعداد باتری های متصل شده به آن تا ۵ باتری و ارتقاع این مدت زمان تا ۲۴ ساعت نیز مهیا می باشد.

همچنین در صورتی که به زمان بیشتری برای روشن بودن دوربین نیاز داشته باشید می توانید از این دوربین مخفی بیسیم حرفه ایی در حالت متصل به شارژر (آدابتور) یا پاور بانک نیز بدون محدودیت و نگرانی استفاده نمایید که در این صورت باتری یا باتری های متصل به دوربین فقط در زمان قطع برق به عنوان پشتیبان در مدار قرار خواهند گرفت.

10

راحتی در استفاده

 دوربین فلتی سیم کارتی S08  با تمامی سیستم های عامل های Windows,  Android,  IOS, Linux سازگار بوده و قابل مشاهده و کنترل است.

یکی از مزیت های این دستگاه این می باشد که بر خلاف کارایی و امکانات فروانی که دارد، نصب و راه اندازی آن بسیار ساده بوده و معمولا در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه و بدون نیاز به کوچک ترین دانش فنی در این خصوص و یا نصاب متخصص و در واقع توسط خود کاربر قابل نصب و راه اندازی می باشد.

 

مشاهده نمونه کیفیت : برای مشاهده نمونه کیفیت این دوربین می توانید به اینستاگرام اسمارت سکرت مراجعه کنید و یا بر روی این لینک کلیک نمایید.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد