وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

دوربین مداربسته سیمکارتی چرخشی 4G PT Camera

با دوربین مداربسته چرخشی سیم کارتی 5 مگاپیکسل
هیچ نقطه کوری باقی نمی ماند …

 

خرید دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی

دید در شب فوق العاده

 این دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی،دارای دید در شب عالی RLC-423 می باشد که امکان نظارت مستمر بر خانه و محل کار را به صورت 24 ساعته فراهم می کند.6 عدد LED مادون قرمز دید در شب تعبیه شده در این دوربین سیم کارتی دیگر نظارت در شرایط کم نور و جایی که سیستم های امنیتی عادی کار نمی کنند، دیگر معنایی ندارد.

 

عملکرد پَن 360 درجه

با عملکرد Pan ، دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی 4G می تواند با سرعت بالا 360 درجه به صورت افقی و بی پایان بچرخد.

شیب 90 درجه

چرخش شیب 90 درجه یک گزینه بسیار فوق العاده را برای نظارت هرچه بیشتر بر خانه و محل کار را بدون در نظر گرفتن محدودیت های عمودی ایجاد می کند.

دوربین مداربسته سیمکارتی چرخشی 4g pt camera

 

Pan و Tilt چگونه عمل می کنند؟

خرید آنلاین دوربین مداربسته سیم کارتی دوربین مداربسته سیم کارتی 4 جی را از کجا بخریم؟

چرخش 360 درجه Pan

چرخش 90 درجه Tilt

دوربین مداربسته سیمکارتی چرخشی یکی دیگر از محصولات حفاظتی نظارتی آشکار می باشد دوربین های امنیتی آشکار معمولا جنبه بازدارندگی خواهند داشت به همین جهت توصیه می گردد در اکثر محیط ها از دوربین های قابل رویت استفاده گردد .

دوربین های چرخشی یا اسپید دام به دو گروه دسته بندی می گردند گروه اول تنها دارای قابلیت گردش به چپ راست (PAN) تا 360 درجه و گردش عمودی (Tilt) تا 90 درجه می باشتد که به آنها دوربین های PT و  در برخی از انواع این دوربین ها علاوه بر P و T  قابلیت Z یا بزرگ نمایی اپتیکال نیز وجود خواهد داشت و به گروه دوربین های PTZ گفته می شود.

دوربین مداربسته سیمکارتی 4g

تکنولوژی انتقال تصویر این نوع از دوربین های مداربسته که به پس از معرفی دوربین مداربسته تحت شبکه و سپس دوربین مداربسته بیسیم به بازار عرضه شده از طریق دیتای سیم کارت انجام می گردد.

این دوربین ها از لحاظ فنی بسیار مشابه دوربین های بی سیم وای فای تحت شبکه (IP Wireless Camera) می باشند با این تفاوت که علاوه بر پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم (WiFi) امکان استفاده مستقیم از اینترنت 3G یا 4G از طریق سیمکارتی که درون خودشان قرار می گیرد را خواهند داشت.

این مدل از دوربین مداربسته سیمکارتی از خیلی جهات مستقل عمل کرده و با خرید یک دوربین مخفی سیمکارتی نه تنها به جهت انتقال تصویر دوربین نیازی به تهیه هیچ گونه مودمی نخواهید داشت حتی می توانید از وای فای هات اسپات ایجاد شده توسط دوربین استفاده نمایید.

دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی 4G PT یکی از بهترین دوربین مداربسته های موجود در بازار بوده که از هر لحاظ مستقل عمل کرده و  تنها چیری که برای نصب و راه اندازی این دوربین نیاز خواهید داشت یک سوکت پریز برق جهت نصب آداپتور آن خواهد بود.

دوربین مداربسته سیم کارتی در خانه باغ ویلا محل کار دفتر

 

ویژگی های دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی 4G PT Camera

1

شبکه

  • (روش اول) اتصال وای فای:کاربر پس از روشن نمودن دوربین از طریق امواج بیسیم منتشر شده از دوربین به آن کانکت شده و امکان کنترل دوربین از طریق نرم افزار مربوطه در دسترس خواهد بود.
  • (روش دوم) اتصال اینترنتی: پس از قرار دادن سیم کارت درون شیار مربوطه و روشن نمودن دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی 4G PT تنها کاری که جهت مشاهده تصویر به صورت آنلاین از طریق اینترنت باید انجام گردد اسکن کردن QR Code روی بدنه ی دوربین از طریق نرم افزار مربوطه و پس از آن دسترسی نا محدود و کامل به پنل کنترل دوربین به همراه مشاهده آنلاین تصاویر میسر خواهد بود.
2

استفاده به عنوان مودم

ماژول GSM استفاده شده در این دوربین علاوه بر ایجاد شبکه اینترنت 3G/4G جهت اتصال دوربین به شبکه اینترنت امکان توضیع اینترنت بی سیم از طریق وای فای را برای دستگاه های اطراف این دوربین تا 15 کاربر نیز فراهم می سازد.

درواقع می توان از این دوربین به عنوان یک مودم 4G استفاده نمود و دوربین های وایرلس دیگر موجود در محیط و یا سیستم های دیگر رانیز از طریق آن به شبکه اینرنت متصل نمایید.

 این دوربین داری قابلیت P2P جهت انتقال تصاویر به آسانی و رایگان می باشد.

3

ذخیره سازی هوشمند

  • ذخیره سازی بر روی کارت حافظه (Micro SD)

دوربین مداربسته سیمکارتی چرخشی مجهز به درگاه کارت حافظه با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت که امکان ضبط صدا و تصویر را تا ۲۱۶ ساعت مداوم و بیش از ۲۰ روز در حالت موشن دتکشن را مهیا میسازد.

  • ذخیره سازی بر روی سرور ابری (Cloud)

یکی از ویژگیهای منحصر به فرد دوربین مداربسته سیم کارتی قابلیت ذخیره تصاویر بر روی حافظه مجازی (سرور ابری) بوده که امنیت سیستم را چندین برابر می سازد.

4

تشخیص حرکت

 دوربین مداربسته اسپید دام سیمکارتی مجهز به سنسور حرکتی بوده که با فعال نمودن آن (Motion Detection) امکان تشخیص حرکت برقرار خواهد شد. فعال نمون موشن در دوربین سیمکارت خور باعث مصرف بهینه فضای کارت حافظه شده به طوری که فقط در مواقعی که حرکتی در جلوی لنز دوربین تشخیص داده شود عملیات رکورد تصویر انجام میشود و در باقی مواقع دوربین در حالت استند بای قرار خواهد داشت.

همچنین با تنظیم آلارم موشن امکان ارسال پیام به صورت نوتیفیکیشن و یا ایمیل به تلفن همراه در صورت تشخیص حرکت وجود خواهد داشت.

5

صوت

 دوربین مداربسته سیمکارتی چرخشی علاوه بر میکروفن خازنی فوق العاده و باکیفیت خود به یک اسپیکر بسیار قوی نیز مجهز می باشد که امکان برقراری ارتباط صوتی دوطرفه از هر جای دنیا را فرا هم می سازد ، مانند سیستم های ویدئو کنفرانس یا پیجینگ
6

دید در شب

 دوربین مداربسته سیمکارتی اسپیددام مجهز به سنسور مادون قرمز با برد بیش از 30 متر می باشد

 

مشخصات فیزیکی دوربین مداربسته سیم کارتی 4G PT

بدنه دوربین مداربسته سیمکارت خور PT از جنس فایبر گلاس بوده که علاوه بر وزن نسبتا سبک از مشکلاتی مانند فرسودگی ، تغییر رنگ ، زنگ زدگی و …. که در دوربین های کیس فلزی به مرور زمان اتفاق می افتد مبرا می باشد. همچنین با داشتن استاندارد جهانی IP 68 در گروه دوربین های ضد آب و ضد ضربه قرار خواهد گرفت.

شرح اجزای دوربین مداربسته سیمکارتی 4g

نصب راه اندازی

نصب فوق العاده ساده این دوربین یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن به حساب می آید این فرایند شامل ۵ مرحله بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

مرحله اول ؛ نصب سیمکارت و کارت حافظه درون در گاههای مربوطه

مرحله دوم ؛ نصب اپلیکیشن  بر روی تلفن همراه

مرحله سوم ؛ روشن نمودن دوربین

مرحله چهارم ؛ اسکن کردن بار کد درج شده بر روی بدنه دوربین

مرحله پنجم ؛ مشاهده آنلاین تصاویر و دسترسی کامل به کنترل پنل دوربین

 

نرم افزار و سیستم عامل سازگار

نرم افزار کاربری دوربین چرخشی 4G  در دو نسخه اندروید و IOS قابل نصب از Google play و همچنین App Store میباشد. همچنین برای مشاهده تصاویر بر روی کامپیوتر میتوانید از صفحه لوگین  از طریق IP پیشفرض دوربین 192.168.0.10 اقدام نمایید. 

منبع

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد