وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

وبگردی به روش نوین

ایجا می خوام وبگردی رو آموزش بدم

دوربین مداربسته بالت سیم کارتی 3G

این مدل از دوربین مداربسته سیم کارتی ، به صورت کاملا مستقل عمل می کند، و با خرید یک دوربین مداربسته سیم کارتی بالت 3G نه تنها به جهت انتقال تصویر نیازی به تهیه هیچ گونه مودمی نخواهید داشت، حتی می توانید از وای فای هات اسپات ایجاد شده توسط دوربین استفاده نمایید تا دیگر تجهیزات ارتباط بی سیم مانند موبایل و رایانه را به این نقطه اتصال مرتبط نموده تا از این طریق آنها نیز بتوانند از این اینترنت پر سرعت ایجاد شده استفاده نمایند.

دوربین مداربسته سیم کارتی بولت V380 یکی از بهترین دوربین مداربسته های موجود در بازار می باشد که تنها چیزی که برای نصب و راه اندازی این دوربین نیاز خواهید داشت یک سوکت پریز برق جهت نصب آداپتور آن خواهد بود.

ویژگی های دوربین:

  • دوربین مداربسته بیسیم (وای فای): بوسیله این دوربین مداربسته بالت سیم کارتی شما می توانید به نظارت و کنترل از راه دور نیز دسترسی داشته باشید. با نصب اپلیکشن مربوطه تصاویر زنده را در موبایل خود دریافت نمایید.
  • ساپورت از کارت میکرو اسی دی ، به شما این امکان را می دهد تا تصاویر خود را بر روی کارت حافظه نیز ضبط و بررسی نمایید. حداکثر تا 64 گیگابایت پشتیبانی می شود.
  • سیستم تشخیص حرکتدوربین مداربسته بالت سیم کارتی 4G دارای سنسور تشخیص حرکت می باشد و این امکان را فراهم می سازد تا از کوچکترین حرکات مشکوک نیز بی خبر نباشید.
  • دید در شب : این دوربین مداربسته سیم کارتی دارای سنسور دید شب فوق حساس نیز می باشد. تا تفاوتی میان دید شما در تاریکی شب ایجاد نشود.

قیمت دوربین مداربسته سیمکارتی بالت 3G ارزان

شبکه

دوربین مداربسته سیمکارتی بولت V380 قابلیت اتصال به رایانه یا تلفن همراه را به ۲ روش دارد.

  • روش اول اتصال وای فای: در این روش که معمولا به جهت اتصال درون شبکه ای در فواصل نزدیک انجام میشود کاربر پس از روشن نمودن دوربین از طریق امواج بیسیم منتشر شده از دوربین به آن کانکت شده و امکان کنترل دوربین از طریق نرم افزار مربوطه در دسترس خواهد بود. در این حالت امکان اتصال مستقیم دوربین به تلفن همراه جهت فواصل کم و همچنین اتصال دوربین به مودم های دیگر جهت انتقال تصویر اینترنتی بدون محدودیت فاصله وجود خواهد داشت.
  • روش دوم اتصال اینترنتی: پس از قرار دادن سیمکارت درون شیار مربوطه و روشن نمودن دوربین بولت سیمکارتی تنها کاری که جهت مشاهده تصویر به صورت آنلاین از طریق اینترنت باید انجام گردد اسکن کردن QRcode روی بدنه ی دوربین از طریق نرم افزار مربوطه و پس از آن دسترسی نا محدود و کامل به پنل کنترل دوربین به همراه مشاهده آنلاین تصاویر میسر خواهد بود.

قیمت دوربین مداربسته سیم کارتی بالت 3g

نصب راه اندازی دوربین مداربسته بالت سیم کارتی 3G

نصب فوق العاده ساده این دوربین یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن به حساب می آید این فرایند شامل ۵ مرحله بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

مرحله اول ؛ نصب سیمکارت و کارت حافظه درون در گاههای مربوطه

مرحله دوم ؛ نصب اپلیکیشن V380-poro بر روی تلفن همراه

مرحله سوم ؛ روشن نمودن دوربین

مرحله چهارم ؛ اسکن کردن بار کد درج شده بر روی بدنه دوربین

مرحله پنجم ؛ مشاهده آنلاین تصاویر و دسترسی کامل به کنترل پنل دوربین

 

نرم افزار و سیستم عامل سازگار دوربین مداربسته بالت سیم کارتی 3G

نرم افزار کاربری دوربین بولت سیمکارت خور اپلیکیشن V380 و یا V380pro می باشد که در دو نسخه اندروید و ios قابل نصب از Google play و همچنین appstore میباشد. همچنیین برای مشاهده تصاویر بر روی کامپیوتر میتوانید از صفحه لوگین v380.org/login و همچنین اتصال از طریق IP پیشفرض دوربین 192.168.0.10 اقدام نمایید. 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد